Prekių grąžinimas

Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dėl šių priežasčių:

 

Jei prekė yra per didelė / maža nei nurodyta

Neatitinka užsakytos prekės

Sugadinta

 

Būtina užpildyti savo paskyroje, kad norite grąžinti prekes, per 1 d.d. informuosime dėl grąžinimo.

Rankų darbo gaminiai ir apatinis trikotažas negrąžinami!

 Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

1.     Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).

2.     Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.

3.     Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).

4.     Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

5.     Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).

 

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

1.     Prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse).

2.     Užpildytas grąžinimo aktas, grynųjų pinigų priėmimo kvitas arba kvito kopija (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.

Pinigų grąžinimo būdai:

  • Parduotuvės kuponas, kurį galima panaudoti kitiem apsipirkimam.
  • Grąžinti į banko sąskaitą.

Pinigus už prekes grąžinsime per 14 d.d. nuo prekių gavimo dienos.

Jei pasirinktas antras grąžinimo būdas. Jei už prekes buvo mokėta atsiėmimo metu, tai grąžinsime į pateiktą sąskaitą, kitais atvejais grąžinsime į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo apmokėta.

Grąžinimo kaina*:

 

Omniva savitarnos terminalas

1,5 Eur

LP Express savitarnos terminalas

1,5 Eur

DPD kurjeris

3 Eur

*Grąžinimo kaina netaikoma prekėms, kurios yra sugadintos arba pristatytos ne tos prekės kurios užsakytos.

 

Omniva savitarnos terminalas

Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui.

Norint grąžinti prekę reikia eiti į https://www.flipo.lt/parduotuves/bestbrands-lt surasti Bestbrands.lt parduotuvę, užpildyti grąžinimo informaciją: priežastį, savo duomenis.  Jums bus sugeneruotas lipdukas siuntimui nedarant jokio apmokėjimo.
Grąžinimo išlaidos bus išskaičiuota iš prekės kainos, jei tai ne sugadintos arba pristatytos ne tos prekės kurios užsakytos. Supakuoti prekę, užklijuoti lipduką ir įdėti į bet kurį paštomatą.

LP Express savitarnos terminalas

Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui.

Ant pakuotės užklijuokite siuntos lipduką.
Užpildžius ir patvirtinus grąžinimo formą sistema sugeneruos terminalo siuntos kodą bei terminalo siuntos PIN kodą, kurie bus reikalingi siuntos talpinimui terminale. 
Suruoštą siuntą nuneškite į Jums patogiausią LP Express terminalą ir sekdami nurodymus terminalo ekrane patalpinkite siuntą.

Galite grąžinti visas parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810  straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis  (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; greitai gendančių prekių, kurių galiojimo laikas trumpas; supakuotos vaizdo ar programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo, ir kt.). 
Remiantis Civilinio kodekso 6.363  straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

Naujos paskyros registravimas

Jau turite paskyrą?
Prisijunk Arba Atstatyti slaptažodį